Reklamace

Jak postupovat

Reklamaci uplatňujte vždy přímo u naší společnosti RAPPA s.r.o. - můžete využít náš formulář - reklamační list.

Při reklamaci je vždy nutné doručit na naši adresu:

  • reklamované zboží
  • doklad o koupi (faktura)
  • popis závady
  • kontaktní údaje

Vaše reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zásilky na naši adresu a končí vyřízením reklamace u prodejce. Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

V případě, že jste podnikatelem, tzn. právnickou osobou či osobou, jež zboží objednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, zákonná možnost Odstoupení od kupní smlouvy ve 30 dnech se na vás nevztahuje.

Adresa pro zaslání reklamací:

RAPPA s.r.o., Reklamace
Za Humny 1082
725 25 Ostrava-Polanka

Kontaktní osoba: Romana Broskevičová, Tel.: +420 608 270 801, eshop@rappa.cz

Soubory ke stažení

form-reklamace-eshop.doc (msword, 89 kB)